niedziela, 14 października 2012

Długa przerwa...

Przepraszam że długo nie pisałam. Ostatni post był z zapytaniem: Jak nazwać mojego drugiego pupila?
Już wybrałam Alvin. Teraz moje dwa mopiki są troche smutne, bo już jesień za pasem i zielonej, soczytej trawy brak. Jest też dobra nowina : Pusia będzie miała małe świnki!!! Jest oddzielona od Alvinka, i przez to trochę smutna... Alvin też tęskni, ale rozmawiają ze sobą cały czas. :) A i też wyglądją do siebie z klatek.
Jak zdarzy się coś nowego bedę pisać...

9 komentarzy:

  1. jaka ty jesteś głupia! brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ona jest głupia to po co wchodzisz na tego bloga???

      Usuń
    2. bo mi sie tak podoba, i specjalnie jestem w obserwatorach by śledzic jej postępowania ze swinkami morskimi, które ma zamiar ciągnąc po trawie na szelkach i rozmnazac. gratuluje

      Usuń
    3. To są jej zwierzęta i będzie sobie z nimi robiła co chciała.
      To jest jej blog i będzie sobie na nim pisała o czym chciała. Nie nazwę cię "głupią" itp, bo nawet cię nie znam i ty też nie powinnaś tego robić w odniesieniu do innych ludzi. Może wystarczy czasem komuś na spokojnie wytłumaczyć, że robi coś źle, a nie od razu tak reagować.

      Usuń
    4. Całkowicie zgadzam się z Adź. Mogłabym tyle powiedzieć co o tobie myślę, ale nie powiem i będę mądrzejsza. To jej blog i jej sprawa jak je traktuje i co robi.

      Usuń
  2. a co zrobisz z mlodymi?
    W jakim wieku jest Pusia? Bo jesli starsza niz 9 miesiecy, to moze nie przezyc porodu.
    Teraz to oddzielanie samiczki od samczyka jest bez sensu, oddziel po porodzie, bo zajdzie w ciaze tego samego dnia (swinki tak maja) a najlepiej go oddaj w dobre rece, bo wykonczysz Pusie stalymi porodami, a zostaw np coreczke.
    I byloby dobrze, gdyby najpierw cos przeczytac o swinakch a potem sie bawic w Pana Boga. Te zwierzeta nic nie sa winne, po co je rozmnażasz? Na jaki los?
    http://www.swinkimorskie.eu/ tu sie wiele dowiesz o swinkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się małych świnek :). Bardzo fajne imię- Alvin. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się doczekać małych morskich świniątek.

    OdpowiedzUsuń